Wzór CV dla agenta ubezpieczeniowego - gotowy przykład co wpisać

Praca agenta ubezpieczeniowego wiąże się z ciągłym kontaktem z klientem. Niezwykle ważne są więc tutaj umiejętność łatwego nawiązywania nowych kontaktów i dbanie o już istniejące. Kluczowa jest też znajomość technik sprzedażowych i zrozumienie potrzeb klienta. Dowiedz się jak to wszystko opisać w CV agenta ubezpieczeniowego, by wypaść wiarygodnie i profesjonalnie.
- jak napisać dobre CV na stanowisko agenta ubezpieczeniowego
- jakie umiejętności i doświadczenie są ważne na stanowisku agenta
- omówienie najważniejszych elementów szablonu CV agenta ubezpieczeniowego
Chcesz w kilka minut przygotować skuteczne CV i list motywacyjny agenta ubezpieczeniowego? Wypróbuj nasz kreator, gdzie znajdziesz skuteczne szablony oraz gotowe przykłady. Stwórz CV i list motywacyjny w kilka minut tutaj.

Na co zwrócić uwagę pisząc CV agenta ubezpieczeniowego?
Pisanie dokumentu aplikacyjnego (CV) zacznij od wybrania wygodnego narzędzia do edycji tekstu. Może być to Word (pamiętaj o odpowiednim dobraniu szablonu CV) bądź skorzystaj z naszego kreatora CV online, gdzie znajdziesz gotowe szablony i łatwo dostosujesz CV do swoich potrzeb.
Szczególną uwagę podczas pisania CV agenta ubezpieczeniowego należy zwrócić na:
- doświadczenie (szczególnie doświadczenie w sprzedaży)
- umiejętności (szczególnie umiejętności miękkie)
Pamiętaj, że ubiegając się o pracę agenta ubezpieczeniowego, nie możesz posiadać prawomocnego wyroku skazującego m.in. za przestępstwa przeciwko mieniu i przestępstwa skarbowe.
Przydatny okazać może się wpis w rejestrze agentów ubezpieczeniowych.
Jako iż będziesz pracować z klientami, ważne będzie umieszczenie w CV swojego zdjęcia. Pamiętaj by zdjęcie przedstawiło cię jako profesjonalistę.
Gotowy wzór CV agenta ubezpieczeniowy do pobrania
Poniższe CV zostało przygotowane w profesjonalnym kreatorze CV. Co rzuca się w oczy to wyróżnione doświadczenie zawodowe - przedstawione w formie listy.

Podsumowanie zawodowe w CV agenta ubezpieczeniowego
Ważnym elementem CV jest umieszczony w nim cel zawodowy. Pokazuje on pracodawcy, kim jesteśmy i jakie są nasze najważniejsze osiągnięcia w dotychczasowej karierze.
Pisząc cel zawodowy odpowiedź na następujące 3 pytania:
- Kim jesteś?
- Co potrafisz, jakie są twoje osiągnięcia?
- Jakiej pracy szukasz?
Przykład:
Jestem agentem ubezpieczeniowym z ponad 3-letnim doświadczeniem pracy w sprzedaży ubezpieczeń. Posiadam rozbudowaną siatkę klientów, z którymi utrzymuję dobre relacje. Szukam pracy, w której mogę się dalej rozwijać umiejętności sprzedażowe.
Jak poprawnie opisać doświadczenie zawodowe w CV agenta ubezpieczeniowego?
W CV agenta ubezpieczeniowego najważniejsze jest doświadczenie związane z sprzedażą. Jako iż przydatna jest wiedza o sprzedawanych produktach ubezpieczeniowych, przydatne może być też np. doświadczenie z biura obsługi klienta w ubezpieczalni.
Pisz rzeczowo i na temat. Pamiętaj, żeby pochwalić się swoimi najważniejszymi osiągnięciami w sprzedaży.
Więcej o doświadczeniu zawodowym możesz przeczytać tutaj.
Przykład:
Agent ubezpieczeniowy / PZU Życie / 02.2017 - obecnie
- Pozyskiwanie klientów do ubezpieczeń na życie oraz ubezpieczeń komunikacyjnych / majątkowych
- Przeprowadzanie rozmów z potencjalnymi klientami w celu uzyskania informacji o ich potrzebach finansowych
- Dosprzedaż / rozszerzanie zakresu ubezpieczeń obecnym klientom
- Rozmowy telefoniczne z potencjalnymi klientami w celu rozbudowania bazy.
- Profesjonalne i szybkie przedstawianie ofert klientom.
- Uczestniczenie w programach kształcenia ustawicznego i szkoleniach w celu kontynuowania rozwoju zawodowego i osobistego.
Wykształcenie - co wpisać w CV agenta ubezpieczeniowego?
Do pracy agenta ubezpieczeniowego wymagane jest przynajmniej wykształcenie średnie. Przedstaw ukończone szkoły w odwróconej kolejności chronologicznej (najpierw najnowsze) i tylko ostatni etap edukacji. Jeżeli ukończyłeś szkołę średnią, to nie wpisuj gimnazjum i podstawówki.
Przykład wykształcenia:
- Technikum ekonomiczne w Warszawie / 09.2014 - 06.2018
Technik ekonomista
Umiejętności w CV agenta ubezpieczeniowego - co wpisać?
Umiejętności to bardzo ważny element CV agenta ubezpieczeniowego. Skup się na elementach opisujących twoje umiejętności sprzedażowe i obsługę klienta. Jeżeli masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem, to koniecznie również je przedstaw.
Do umiejętności twardych możesz wpisać m.in. prawo jazdy, czy znajomość obsługi komputera.
W tej sekcji możesz również przedstawić swoją znajomość języków obcych, np. angielskiego.
Przykład:
- Elastyczność w pracy w zespole
- Skuteczna komunikacja werbalna
- Szybkie uczenie się
- Wewnętrzna motywacja
- Energiczne podejście do pracy
- Umiejętność sprawnego rozwiązywania problemów
- Umiejętności organizacyjne
- Biegła obsługa komputera
- Ukierunkowanie na klienta
- Nawiązywanie silnych relacji z klientami
- Biegłość w obsłudze klienta
- Komunikatywny angielski
Jakie zainteresowania wpisać do CV agenta ubezpieczeniowego
W tej sekcji CV możesz spróbować się wyróżnić wśród innych kandydatów ciekawym zainteresowaniem, które zainteresuje rekrutera. Wymień jak najwięcej związanych z pracą agenta ubezpieczeniowego jak np. znajomość technik sprzedażowych.
Przykład:
- techniki sprzedażowe
- uprawa roślin doniczkowych
- historia starożytnego Rzymu