Wzór CV dla agenta ubezpieczeniowego - gotowy przykład co wpisać

CV dla agenta ubezpieczeniowego

Praca agenta ubezpieczeniowego wiąże się z ciągłym kontaktem z klientem. Niezwykle ważne są więc tutaj umiejętność łatwego nawiązywania nowych kontaktów i dbanie o już istniejące. Kluczowa jest też znajomość technik sprzedażowych i zrozumienie potrzeb klienta. Dowiedz się jak to wszystko opisać w CV agenta ubezpieczeniowego, by wypaść wiarygodnie i profesjonalnie.



Chcesz w kilka minut przygotować skuteczne CV i list motywacyjny agenta ubezpieczeniowego? Wypróbuj nasz kreator, gdzie znajdziesz skuteczne szablony oraz gotowe przykłady. Stwórz CV i list motywacyjny w kilka minut tutaj.

Wypróbuj kreator CV
Wybierz atrakcyjną formę CV i pokaż, że angażujesz się w szukanie pracy, stwórz swoje CV tutaj

Na co zwrócić uwagę pisząc CV agenta ubezpieczeniowego?

Pisanie dokumentu aplikacyjnego (CV) zacznij od wybrania wygodnego narzędzia do edycji tekstu. Może być to Word (pamiętaj o odpowiednim dobraniu szablonu CV) bądź skorzystaj z naszego kreatora CV online, gdzie znajdziesz gotowe szablony i łatwo dostosujesz CV do swoich potrzeb.

Szczególną uwagę podczas pisania CV agenta ubezpieczeniowego należy zwrócić na:

Pamiętaj, że ubiegając się o pracę agenta ubezpieczeniowego, nie możesz posiadać prawomocnego wyroku skazującego m.in. za przestępstwa przeciwko mieniu i przestępstwa skarbowe.

Przydatny okazać może się wpis w rejestrze agentów ubezpieczeniowych.

Jako iż będziesz pracować z klientami, ważne będzie umieszczenie w CV swojego zdjęcia. Pamiętaj by zdjęcie przedstawiło cię jako profesjonalistę.


Gotowy wzór CV agenta ubezpieczeniowy do pobrania

Poniższe CV zostało przygotowane w profesjonalnym kreatorze CV. Co rzuca się w oczy to wyróżnione doświadczenie zawodowe - przedstawione w formie listy.

Wzór CV agenta ubezpieczeniowego - profesjonalny przykład gotowego CV agenta

Podsumowanie zawodowe w CV agenta ubezpieczeniowego

Ważnym elementem CV jest umieszczony w nim cel zawodowy. Pokazuje on pracodawcy, kim jesteśmy i jakie są nasze najważniejsze osiągnięcia w dotychczasowej karierze.

Pisząc cel zawodowy odpowiedź na następujące 3 pytania:

  • Kim jesteś?
  • Co potrafisz, jakie są twoje osiągnięcia?
  • Jakiej pracy szukasz?

Przykład:

Jestem agentem ubezpieczeniowym z ponad 3-letnim doświadczeniem pracy w sprzedaży ubezpieczeń. Posiadam rozbudowaną siatkę klientów, z którymi utrzymuję dobre relacje. Szukam pracy, w której mogę się dalej rozwijać umiejętności sprzedażowe.


Jak poprawnie opisać doświadczenie zawodowe w CV agenta ubezpieczeniowego?

W CV agenta ubezpieczeniowego najważniejsze jest doświadczenie związane z sprzedażą. Jako iż przydatna jest wiedza o sprzedawanych produktach ubezpieczeniowych, przydatne może być też np. doświadczenie z biura obsługi klienta w ubezpieczalni.

Pisz rzeczowo i na temat. Pamiętaj, żeby pochwalić się swoimi najważniejszymi osiągnięciami w sprzedaży.

Więcej o doświadczeniu zawodowym możesz przeczytać tutaj.

Przykład:

Agent ubezpieczeniowy / PZU Życie / 02.2017 - obecnie

  • Pozyskiwanie klientów do ubezpieczeń na życie oraz ubezpieczeń komunikacyjnych / majątkowych
  • Przeprowadzanie rozmów z potencjalnymi klientami w celu uzyskania informacji o ich potrzebach finansowych
  • Dosprzedaż / rozszerzanie zakresu ubezpieczeń obecnym klientom
  • Rozmowy telefoniczne z potencjalnymi klientami w celu rozbudowania bazy.
  • Profesjonalne i szybkie przedstawianie ofert klientom.
  • Uczestniczenie w programach kształcenia ustawicznego i szkoleniach w celu kontynuowania rozwoju zawodowego i osobistego.

Wykształcenie - co wpisać w CV agenta ubezpieczeniowego?

Do pracy agenta ubezpieczeniowego wymagane jest przynajmniej wykształcenie średnie. Przedstaw ukończone szkoły w odwróconej kolejności chronologicznej (najpierw najnowsze) i tylko ostatni etap edukacji. Jeżeli ukończyłeś szkołę średnią, to nie wpisuj gimnazjum i podstawówki.

Przykład wykształcenia:

  • Technikum ekonomiczne w Warszawie / 09.2014 - 06.2018

Technik ekonomista


Umiejętności w CV agenta ubezpieczeniowego - co wpisać?

Umiejętności to bardzo ważny element CV agenta ubezpieczeniowego. Skup się na elementach opisujących twoje umiejętności sprzedażowe i obsługę klienta. Jeżeli masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem, to koniecznie również je przedstaw.

Do umiejętności twardych możesz wpisać m.in. prawo jazdy, czy znajomość obsługi komputera.

W tej sekcji możesz również przedstawić swoją znajomość języków obcych, np. angielskiego.

Przykład:

  • Elastyczność w pracy w zespole
  • Skuteczna komunikacja werbalna
  • Szybkie uczenie się
  • Wewnętrzna motywacja
  • Energiczne podejście do pracy
  • Umiejętność sprawnego rozwiązywania problemów
  • Umiejętności organizacyjne
  • Biegła obsługa komputera
  • Ukierunkowanie na klienta
  • Nawiązywanie silnych relacji z klientami
  • Biegłość w obsłudze klienta
  • Komunikatywny angielski

Jakie zainteresowania wpisać do CV agenta ubezpieczeniowego

W tej sekcji CV możesz spróbować się wyróżnić wśród innych kandydatów ciekawym zainteresowaniem, które zainteresuje rekrutera. Wymień jak najwięcej związanych z pracą agenta ubezpieczeniowego jak np. znajomość technik sprzedażowych.

Przykład:

  • techniki sprzedażowe
  • uprawa roślin doniczkowych
  • historia starożytnego Rzymu

Autor: Marcin | Ostatnia modyfikacja: 11.10.2020