Wzór CV dla sekretarki medycznej / rejestratorki medycznej - gotowy przykład

Jeżeli chcesz wyróżnić się wśród innych kandydatek i dostać jak najlepszą pracę musisz przygotować naprawdę mocne CV rejestratorki medycznej. Czym jednak różni się mocne CV od słabego? To słabsze często nie posiada celu zawodowego, nie ma wymienionych obowiązków i nie dzieli umiejętności na twarde i miękkie. Poniżej znajdziesz szczegółowe opisy każdej sekcji CV rejestratorki medycznej.
- jak napisać CV do pracy jako sekretarki medycznej
- przykładowe gotowe wpisy do CV rejestratorki medycznej
- dodatkowe wskazówki, na co zwrócić uwagę pisząc CV rejestratorki medycznej
Chcesz w kilka minut przygotować skuteczne CV i list motywacyjny do pracy jako sekretarka medyczna / rejestratorka medyczna? Wypróbuj nasz kreator, gdzie znajdziesz skuteczne szablony oraz gotowe przykłady. Stwórz CV i list motywacyjny w kilka minut tutaj.

Na czym skupić się pisząc CV dla sekretarki medycznej?
Zanim podejdziesz do pisania CV sekretarki medycznej, zastanów się, czy chcesz dodawać do niego zdjęcie. Jeżeli odpowiedziałaś twierdząco, to pamiętaj, że nie może to być w żadnym wypadku luźne zdjęcie z wakacji czy imprezy. Staraj się wypaść profesjonalnie i jako osoba otwarta, w końcu praca ta polega na kontakcie z pacjentami, a jest więc wymagana odpowiednia prezencja. Więcej o zdjęciu w CV
Drugą kwestią jest umieszczenie tylko niezbędnych dla pracodawcy danych kontaktowych, a do takich należą:
- imię i nazwisko,
- numer telefonu,
- adres email.
Unikaj więc dodatkowych danych jak na przykład stan cywilny.
Warto również zadbać o wizualny wygląd twojej aplikacji - tutaj specjalnie dla osób, które chcą się wyróżnić przygotowaliśmy dedykowany kreator-cv. Pozwoli ci się skupić na treści, a nie walczyć z formatowaniem w Wordzie.
Poniżej znajdziesz przygotowany przez nas szablon CV rejestratorki medycznej.

Co umieścić w podsumowaniu zawodowym w CV sekretarki medycznej?
Przygotowując cel zawodowy rejestratorki medycznej, użyj maksymalnie 3 - 4 zdania. Odpowiedz na następujące pytania odnośnie twojej kariery:
- jakie masz doświadczenie jako rejestratorka medyczna,
- jakie są twoje najważniejsze umiejętności,
- jakiej pracy szukasz / jakie doświadczenie chcesz wnieść do nowej organizacji.
Przykład:
Jestem rejestratorką medyczną z 5-letnim doświadczeniem. Cechuję się wysoką kulturą osobistą oraz dokładnością w wykonywanych obowiązkach. W Państwa firmie chcę wykorzystać moją wiedzę i doświadczenie, które pomoże budować pozytywne relacje z pacjentami.
Jak opisać doświadczenie zawodowe w CV do pracy jako rejestratorka medyczna?
Doświadczenie jest najważniejszym elementem CV rejestratorki medycznej. Od tego jak bogate doświadczenie posiadasz, zależy w dużym stopniu, jak duże wynagrodzenie wynegocjujesz.
Wymieniając kolejne wykonywane prace, zacznij od najnowszej. Wymień nazwę stanowiska, nazwę pracodawcy oraz okres zatrudnienia z dokładnością do miesięcy. Opisz swoje obowiązki oraz najważniejsze osiągnięcia. Zacznij od obowiązków, których pracodawca wymaga w ogłoszeniu o pracę.
Przykład:
Starsza rejestratorka medyczna / Medica S.A. / 05.2019 - obecnie
- Udzielanie informacji o świadczonych usługach medycznych pacjentom zgłaszającym się telefonicznie lub osobiście
- Zapisywanie pacjentów na wizyty w systemie MediCom (również potwierdzanie i przekładanie wizyt)
- Ścisła współpraca z pielęgniarkami i lekarzami w celu zapewnienia optymalnej obsługi pacjenta
- Wydawanie wyników badań pacjentom
- Obsługa kasy fiskalnej oraz terminala płatności
- Wykonywanie sprawozdań miesięcznych i rocznych
Rejestratorka medyczna / Centrum Medyczne AKU Zdrowie / 03.2016 - 04.2019
Udzielanie informacji w zakresie oferowanych usług przychodni
Telefoniczna i internetowa obsługa pacjentów
Układanie i zarządzanie terminarzem lekarzy
Umawianie, odwoływanie i przekładanie wizyt pacjentów
Prowadzenie rejestrów, statystyk oraz rozliczeń
Przygotowywanie faktur VAT dla pacjentów i firm współpracujących
Osiągnięcia:
- Bardzo dobra ocena w przeprowadzonej ankiecie satysfakcji
Kursy i wykształcenie - co wpisać w CV sekretarki medycznej / rejestratorki medycznej?
Wykształcenie nie jest ważne w wykonywanym zawodzie rejestratorki medycznej i większość ogłoszeń nie stawia tu warunków. Wpisz ostatnio ukończoną szkołę, bądź zaznacz jeżeli dalej się uczysz.
Przykład wykształcenia:
Technikum Ekonomiczne w Gliwicach / 10.2009 - 06.2013
Umiejętności w CV sekretarki medycznej / rejestratorki medycznej - jakie wymienić?
Wymieniając umiejętności w CV rejestratorki medycznej, pamiętaj nie tylko o wymienieniu umiejętności twardych, związanych z obsługą komputera, czy dedykowanych towarów. Pamiętaj również o wymienieniu umiejętności miękkich związanych ze współpracą z innymi pracownikami czy pacjentami.
Więcej o umiejętnościach przeczytaj tutaj.
Przykład umiejętności twardych:
- Obsługa komputera i programów biurowych MS Office
- Zaawansowana znajomość języka angielskiego
- Znajomość oprogramowania do zarządzania terminarzem przychodni
- Obsługa urządzeń biurowych
- Zarządzanie obiegiem dokumentów
- Prawo jazdy kat. B
Przykład umiejętności miękkich:
- Umiejętność organizacji własnej pracy
- Dobra współpraca w zespole
- Wysoka kultura osobista i empatia
Jakie zainteresowania wymienić w CV pracownika na stanowisku sekretarki medycznej / rejestratorki medycznej?
Wymieniając zainteresowania, skup się na tych związanych z wykonywanym zawodem. Dobrym pomysłem są te związane z medycyną, czy zdrowym odżywaniem.
W tej sekcji nie należy się rozpisywać, w zupełności wystarczy 3 - 4 zainteresowania.
Przykład:
- fizjoterapia
- seriale medyczne
- uprawa roślin egzotycznych